Fester, brasor och en massa filmer

Sista april idag, och jag förmodar att de flesta kommer att sitta antingen inne eller vid en brasa, vissa kanske också far iväg och festar någonstans. Jag vet i alla fall att jag kommer vara hemma och städa huset idag och sedan vänta på att några kompisar kommer över, vi ska titta på film och ha roligt. Men under tiden jag väntar kommer en av dem hålla ett tal, ett invigande tal till våren...Emilia Holmlund

Det där talet kommer både vid fel tid och rätt tid, det kvittrar och sjunger när man vaknar på morgen, alltså har våren kommit. Men det är ruggit och mulet väder ute och det känns inte lika mycket som vår...

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har för övrig insett att jag bara borde skriva tal och låta någon annan hålla dem... jag är ingen talare...>.<



Dessutom så blev jag rädd av trailern... jag kommer vara såååå död ikväll...>.< hoppas du har en nattlampa!

2010-04-30 @ 12:27:42
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/
Postat av: Art

lät trevligt :)

2010-04-30 @ 17:24:53
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0