Footprints

Människorna i vårt liv påverkar oss på ett plan vi själva inte kan förstå, vi kan inte heller förklara det.
Alla människor som vi träffar genom livet kommer att lämna ett litet fotspår och när man tänker tillbaka på något speciellt så kanske man kommer ihåg den personen.
Det är riktigt fascinerande faktiskt, för man vet aldrig när det kommer att hända....
Just nu lever jag i en helg som var för ett antal veckor sedan, jag var på ett läger som heter SUM och det kommer jag sent glömma. Människorna vi sov med kommer jag också länge komma ihåg, de satte verkligen spår hos en. Hela helge satte spår hos en och man lärde sig nya saker, både om sig själv och om annat... Det var något jag gärna skulle vilja uppleva igen...

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Petter

Kaw ^^

2010-04-17 @ 13:49:54
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0