Förvirring

Jag spelade med mitt band igår och då skulle mannen presentera oss:
"Nu ska de här tjejerna hålla i underhållningen, eller är det bara tjejer"
Han syftade på att jag såg ut som en kille, haha, det är jag väldigt van vid och det gjorde verkligen så att stämningen blev avspänd.
Men det var roligt att höra i alla fall, det var länge sen sist.

Jag förstår inte riktigt varför man ska bli påverkad så mycket av en människa, av flera människor.. Varför kan amn inte få gå igenom livet utan att man fastnar för en peson och sedan kan man inte släppa det, även om man vet att personen verkligen inte kan eller kommer fastna för dig tillbaka? Det är störande att det blir så, just nu skulle jag vilja slippa allt sånt, bara få gå igenom dagarna och kunna koncentrera mig på det jag måste koncentrera mig på. Just nu kan jag inte det och ibland vet jag inte ens varför och vem det är som påverkar mig den här gången...

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Art

O.o som vanligt. Jag sa ju att du är intressant ^^ Jag vet inte vad du skriver om XD Men det är kul att läsa =P Men du får snacka med mig igen :) Jag gillar att höra på allt du funderar på ;)

2010-04-19 @ 19:49:38
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/
Postat av: Emilia H

jag tror att om det är den jag tror att det är så bör du veta att det kan hjälpa att prata till och med med mig om det...

2010-04-19 @ 20:36:26
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0