Kladdkakemuffins

Dagar kan vara väldigt intressanta, det är väldigt intressant hur mycket ens tankar kan påverka ens humör och beteende på skolan och mot andra.

Jag har haft ett intressant litet snack med Olivia idag, vet dock inte om vi kom fram till något speciellt. Jag kan säga att det resulterade i ett avdomnat arsel och kanske lite besvikna lärare, men det får vi reda på imorgon.
Det var ett gansak intressant stäle vi hade hittat också (förmodligen är vi de sista som hittar det), i musik korridoren vid deras ingång. Där var det varmt och skönt och man fick lyssna på fin stämsång medan man pratade, det tackar jag musikestetarna för, tackar.

Men nu ska jag gå och baka åt mamma, cupcakes och kanske en kladdkaka, får se hur mycket topping jag har kvar.

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Art

"DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL"

2010-04-20 @ 20:26:37
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0