Ny start

Nu ska vi tesat det här igen ^^ Jag hoppas att jag kommer att kara av det här bättre än förra gången  =P

Jag har suttit nu i två dagar och försökt få ut en idé på papper men allt jag har kommit fram till är att jag har hittat bilder som liknar den idén. Jag får nog lov att slå ihop dem på något vis =P Jag har kommit på vad jag skulle vilja tatuera in på min kropp ^^ men jag vet än inte var det ska sitta i så fall, antingen på höften, axeln eller underarmen =)
Jag ska rita designen och sedan får jag se vad jag bestämmer mig för, jag har trots allt ett halvår kvar tills jag fyller år och sedan måste ma ha pengar och jag funderar också på att pierca mig =P så det blir mycket pengar att lägga ut =)

Jag ska testa mig fram och hitta hur man ändrar saker på bloggen och hoppas att jag får den att bli exakt som jag vill ha den, den här gången ^^

Byebye Nic


Något i stil med den här =)
(Något i stil med den här plus lite slinger och en fjäril)

Kommentarer
Postat av: Petter

Hahah! Äg namn ju :O

2010-04-16 @ 12:34:10
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0