Spelningar

Blev inget inlägg igår, jag var på skolkyrkoforum och spelade med Emilia och Ida.
Folket verkade gilla det starkt och det är roligt att höra, det är inte roligt att spela när ingen uppskattar det man gör.
Och det är ju roligt att spela, det kan jag verkligen inte neka, men man kanske måste ta och hitta den riktiga glädjen i det igen....

I helgen kommer det bli ganska tyst här igen, jag ska upp till solberg och vara ledare på ett läger och även spela på gudstjänsten där. Så jag har ingen tillgång till internet men det är ju en skön omväxling ibland

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Art

Bara för jag kommenterat på allt annat vettigt :O

2010-04-23 @ 17:47:11
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0