Inspiration is back!

Det här med inspiration och ork är en intressant sak, jag ha rinte haft inspiration till att göra något som har haft med musik, rita, fota eller något sånt att göra och plötsligt vaknar jag upp, märker att jag har precis skrivit två låtar i min dröm (tyvärr kommer jag inte ihåg dem) Sedan sätter jag igång datorn och börjar redigera(?) bilder jag tagit och sedan tar jag fram mitt ritblock och ritar av dem....
Jag har fått tillbaka min inspiration!!

Jag önskar dock att det kunde hålla i sig och att jag kunde komma ihåg saker...Men det här var första gången jag drömmer något så klart som jag drömde låtarna, jag hade verkligen två låtar och kunde ha sjungit och spelat dem om jag kommit ihåg dem. Det var nästan läskigt när jag vaknade upp och märkte det....



Byebye Nic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0