Jul i varmt land

Kan någon svara mig hur det går ihop att jag har jul känslor och samtidigt är otroligt sugen på italiensk mat?
Jul har ju inget med Italien att göra, men ändå är jag sugen på det...Jag förstår inte det här...

Men snart är det faktiskt jul, det är bara ungefär tre veckor kvar så är det jul afton, det är även andra advent på söndag....
Tänk er att fira julafton på ett ställe som du alltid velat besöka, som tex om man alltid velat besöka New York, tänk er att stå p Time Square och titta på allt folk som går där...
Eller tänker er att fira julafton på ett varmt ställe, kanske Thailand eller varför inte Galápagosöarna?
Skulle man då fortfarande ha julkänsla eller kommer man då byta ut det mot sommarkänslor?



Byebye Nic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0