Galenskapens krafter

Det där kallar man galen, jag satt och tittade på TV med mina föräldrar igår när jag plötsligt fick upp en massa olika "bilder"/"scener" från en bok jag läst (det blir en film i min hjärna när jag läser) och jag kunde inte för mitt liv komma på vad det var för bok, hur den såg ut eller när jag läst den. Jag blev så frustrerad att jag faktiskt kom ihåg hela boken men ändå kunde jag inte komma på vilken det var.
Jag frågade flera personer om det lät bekant på nått vis, för det lät ju som en bok dom kanske skulle ha läst men ingen kunde hjälpa mig så då skulle jag försöka söka på internet. Då funkade inte internet....
Jag hade komit upp i sånt högt varv att när jag la mig i sängen slocknade jag direkt, sen nu när jag vaknade tänkte jag att jag kanske skulle prova om internet funkade och  sökte på goggle "bok med mord och husbil"
Första sidan som ko upp var rätt bok!.....  "Prykopaten med Dead Koontz"

Det är en riktigt riktigt riktigt bra bok så jag rekommenderar den för de som inte har läst den

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Vinn Namn Nappar & Vinn en Body Splash :-) Finns även rabatter att ta del av. Kika in!

2010-07-23 @ 11:05:59
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Tomi

Sv: Oip!=)

2010-07-25 @ 16:16:10
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej!

Vilken vacker blogg du har. Jag tycker om ditt sätt att använda bilderna ihop med texten.

Återkommer :)

2010-08-14 @ 08:18:05
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0