Ett evigt flöda

Det är en sån skön känsla när man får kryssa av en sak i taget på "att göra"-listan, man känner hur tyngden sakta lyfts från axlarna och de blir sakta mycket lättare. Man blir så glad, det är som om humöret följer med och åker upp för varje uppgift som stryks...
Jag har nu fått stryka två saker från min lista och nu återstår bara att göra proven imorrn och skriva två uppsatser och ett tal, har redan börjat på en av uppsatserna och tror att jag faktiskt kan bli klar med den på skolan imorrn...

Det jobbiga är att jag har haft väldigt mycket inspiration idag, jag har velat skriva något som inte har med skolan att göra hela dagen, men när jag har fått möjlighet till att kunna skriva alls så kan jag inte få ner ett enda ord, det är helt stopp och jag bara flödar av inspiration. Men som tur är har det gjort att jag har lyckats få ihop två och en halv uppsats och lyckats få ihop provisoriska svar till ett av proven imorrn....

Byebye Nic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0