Grillkväll med en massa mys

Jag sommar känslor till tusen men inget är som sommar, det blåser och är kallt ute, jag är fast i en lägenhet ensam, jag har fortfarande läxa kvar att göra och det finns inte grill och sommar ljud i luften...
Varför ska man ha sommmarkänslor när det är som minst sommar? Det förstör ju bara hela situationen, det ska ju vara sommar när man har sommarkänslor, tycker inte ni det?

Tänk er att kunna sitta ute i solen och bara njuta i bikini och sedan på kvällen samla ihop några kompisar och ha en grillkväll medan solen går ner, och sedan på kvällen går man in och tittar på film tills alla slocknar i soffan. Det är en perfekt sommar dag för mig, förutom att jag skulle vilja bada också men nu går ju inte det tyvärr inte den här sommaren i alla fall....

Byebye Nic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0