Joy

Jag undrar hur det blir efter man har gått ut trean och man inte kommer träffa vännerna varje dag längre, hur länge kommer man hålla kontakten egentligen?
Och hur blir det med musiken, upphör bandet eller kommer vi försöka få det att funka, har något hänt som gör att vi inte behöver oroa oss om bandet?

Massor av frågor och man måste vänta på svaren på allihopa, men det är ju något att se fram emot....Något annat man kan se fram emot är kommande tillfällen i livet som kanske kommer pigga upp ens vardag....

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Art

Det var ett tag sen O.o Måste ses någon dag XD

2010-07-02 @ 01:07:32
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/
Postat av: Karolina Goes crasy-k

Haha! sötaste Fotot jue!! XD



Jag är åxå med i nellys Tävling! kika Gärna på min Sko! en Av mina Älvor På den!

2010-07-25 @ 16:34:49
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0