Pluggis för en vecka....

Det är ganska skönt att komma till skolan och få veta att vi bara har en fast lektion, resten av dagen består av eget arbete, så man skulle kunna gå hem nu om det inte var för att i vissa ämnen har man grupparbete....
Så nu har jag till typ 3 på mig att skriva om allt jag ska skriva om så om jag är smart nu pluggar jag som en galning så att jag inte känner mig lika stressad ikväll eller imorrn...

Nu är jag i brorsans lägenhet och den är fylld med två vuxna katter och två kattungar och alla fyra är lurviga och gosiga, jag är nästan i himmelriket, problemet är bara att man måste ju städa upp efter dem, rengöra deras kattlåda, men det kan man ta när de är så gulliga som de är....

Byebye Nic (pluggisen för en vecka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0