Dans, sång och överskottsenergi

Jag är riktigt sjuk minst en gång om året, och det börjar bli riktigt jobbigt nu....

Det är en konstig känsla att gå tillbaka i tiden, folk såger att man inte kan gå tillbaka i tiden då man var lite tex. men det kan man. Jag var och spelade med resten av mitt band på en dansgrej vi hade när vi gick i högstadiet och det var som om man gick i 9:an igen, det var precis som om vi aldrig gått ut och gått vidare med livet, allt var sig exakt likt. Den enda skillnaden var att det var fler elever som dansade frivilligt den här gången, det var det verkligen inte för oss. Men det var ganska pirrigt att vara tillbaka, man visste inte riktigt vad man kunde vänta sig, det blev ju trevligt så ibland oroar man sig i onödan.
Sedan dansade jag och Ida lite, vi hade överskottenergi så vi fick utlopp för det då och jag kan lova er att dansa bugg är nog det bästa sättet att bli av med energin....

Byebye Nic


Kommentarer
Postat av: Moa

Oj, var det likadant? xD

Ni var jättebra på att spela och sjunga förresten (går ni estet?)

2010-05-18 @ 17:52:39
Postat av: Art

Har du slutat blogga elr va?

2010-05-23 @ 00:46:54
URL: http://petterochhansfemgetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0