Internetförbud...

Jag fick veta för ungefär en vecka sedan att jag har/har haft körtelfeber så jag har fått massor av order från läkaren och att inte få sitta vid datorn var en av de sakerna. Jag får egentligen inte sitta vid datorn förrän när jag går tillbaka till skolan men jag går emot....
Första symtomen för körtelfeber är huvudvärk, konstant och det hade jag en vecka innan jag blev riktigt sjuk, så innan jag fick veta vad jag hade hade jag redan varit sjuk i 2 veckor redan. Nu är det på sluttappen och jag kan snart få komma tillbaka till skolan men jag får dock inte anstränga mig på 3 månader så det kommer bli ett lugnt och tråkigt sommarlov, men jag får väl göra det roliga av situationen....

Just nu är jag bara less på att vara hemma och jag är glad för att det är sommar nu nästan och en annan sak som jag kanske säger om någon vecka, det får vi se.... Men sommarväder var det verkligen förra veckan och jag är ledsen att jag missade det helt för att jag hade feber just då...

Byebye Nic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0