Velig förkylning

Det är absolut inte roligt att vara sjuk, speciellt när förkylning inte kan bestämma sig. Det är så jobbigt att ena sekunden må ganska bra och nästa så känns det som om man kommer tuppa av snart. Det är ungefär så det är för mig just nu, det har ungefär varit så hela veckan....
Måndags mådde jag skit när jag vakna, när jag kommer till skolan mår jag lite bättre men senare håller jag på att dö, då åker jag hem och när jag komme hem mår jag bättre igen.
Ungefär samma sak imorrn fast tvärtom, jag höll på att tuppa av när jag var hemma istället och det är så just nu också, skillnaden är att idag har det suttit i hela dagen och jag har haft det jobbigt att andas...
Jag hoppas att alla känner sig kryare än jag om inte hoppas jag att nu kryar på er

Byebye Nic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0