Huvudvärk på hög nivå

Huvudvärk och skolangår inte riktigt hand i hand tyvärr, och det kan jag berätta med erfarenheter...

Imorrn är det sista (förhoppningsvis) gången jag behöver ta prover. och jag hoppas att resultatet kommer att vara bra så att jag inte har några komplikationer efter allt nu, det skulle jag inte orka med...
Men jag har i alla fall fått tillbaka lite ork! Det är positivt, men det var inte det här jag hade tänkt skriva om.

Har ni någon gång varit med om att ha en huvudvärk så att det känns som om någon står och petar med en pinne på din hjärna? Om inte, hoppas jag att ni slipper det också. Det är en jättejobbig huvudvärk som inte försvinner, jag har haft den i fyra dagar och det sticker som tusan och jag kan lova att efter en hel dag har du blivit galen... Huvudvärkstabletter verkar inte heller funka...


Byebye Nic (förlåt om bilden ör lite stötande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0