Old age comes with time....

Inser nu att det var riktigt länge sen jag skrev nått, ett x antal månader sen.... Mycket har hänt sen dess men jag orkar inte dra upp det, de som vet vet och så tänker jag låta det stanna....
Men studenten har hunnit flyga förbi och massa pengar kommit och gått, plus att sommarjobbet har startat med en informations bomb och en inknuffning i jobbet nästan direkt. Jag har hunnit jobba i två veckor nu, det återstår bara sex veckor och sen lämnar jag Sverige ett tag och övergår till engelskan.... London, here I come!
Min kusin har även kommit upp från Botswana, riktigt skön kille och det märks att man har missat tio år tillsammans. Han kommer stanna tills jag åker iväg och några dagar senare åker han hem igen, just nu har han lämnat vårat hem och stuckit ner till hans halvsystrar i det södra Sverige....Have lots of fun!
Innan jag tog studenten sa jag att tiden gick fort, att man knappt hann med någonting innan dagen var över och en ny kom, men nu kan dagarna inte gå saktare.... Längtan och ovisheten gör att dagarna rör på sig i snigelfart och jag hinner tänka och göra så mycket att jag knappt kan somna på kvällarna och jag är alltid trött...
It's always "where did the time go?" But now I would like to say, where did the time come from?
Byebye Nic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0